Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Packningen är i full gång

Publicerad 2010-11-01 22:22:29 i Everyday,

Imorgon åker jag och Therese till London så nu packas det till höger och vänster. Fast packningen ska ju ligga på en miniminivå eftersom att det ska shoppas! Och 10 kg är allt man får ta med sig i handbagaget på RyanAir. Men jag har fått det till drygt 5 kg i alla fall - då väger ju bara väskan 2,5 och det är en våran lättaste väska. Så vi får väl se hur det går :)

Mer än att packa har jag rotat runt i det nya köket idag. Det blev ju i stort sett klart i torsdags nu är det bara en fläkt och vinkyl som saknas. Jag hittade inte brödet imorse när jag skulle äta frukost så det blev till att ringa mamma - och självklart låg det i den lådan jag inte kollat i! Sedan letade jag runt i 5 minuter innan jag hittade skärbrädorna men tillslut så. Sedan har jag även invigt micron, ugnen och spisen (för min del) och det är lite annorlunda med induktion från gammal hederlig spisplattor/häll. Men det ska nog gå och lära sig snart :)

Vi hörs nästa vecka :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela