Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

American Sweets!

Publicerad 2010-10-03 13:23:43 i Everyday,

Nu kanske jag är helt efter med det här inläggen (då kan ni ignorera det om ni vill). Men jag har preics upptäckt att de säljer amerikanskt godis på Discshop.se! Reeses Peanut Butter Cups, Hershey's Kisses, Whatchamacallit's, Starbursts och nästan vad annat du kan komma på i godisväg från Staterna. 

Älskade Reese's Peanut Butter Cups

Whatchamacallit

Starburst - såå gott! (och bra på att fastna i tandställningen)

Ice Breakers Sours - de här var några av mina favoriter. Inte exakt som godis man käkar konstant men supergoda (och sura!). Hade i stort sett alltid en förpackning i väskan. Men de var galet dyra på Discshop - 39:-

Någon dag ska jag minsann beställa hem ett lass American candy men inte just nu. Månaden oktober ska jag försöka att spara lite pengar (det lär ju gå åt lite i London sen och till julklappar...).

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2010-10-03 15:00:50

mmmmmm godiiiiis..... (a)



sv: ahaa, lite mer kött på benen alltså :) det är alltid bra! hoppas du lär dig en massa skoj :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela