Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Huvudstaden with the girls

Publicerad 2010-10-20 22:02:03 i Äventyr,

I fredags satte jag, Therese, Terese och Jenny oss på tåget i riktning mot Stockholm - över en timme senare än tåget skulle gå. Så efter en extra insatt fika på Café Latte var vi på väg och efter en tur med tunnelbanan ut till Hagsätra var vi framme hos Lise. Där bjöds det på mumsig trerätters vego-middag som sen födelsedagspresent till Therese och Terese. Efter en frusen promenad med hennes hundar och en massa prat slocknade vi.

Efter frukosten på lördagmorgonen och undanröjning av typ världens största diskberg (Jenny gjorde typ allt! Jag torkade några tallrikar och bänkar...) begav vi oss ut på stan och besökte Myrorna, en basar i Skrapan och så fick jag besöka Kristallrummet och införskaffa lite mer material. Efter det satte jag och Therese oss på tåget hem till Nypan, glada och trötta.

Har en ihållande svacka när det kommer till att ta med kameran, här hade jag med kameran men inga ni får se här :P Nu är det skärpning som gäller. Men jag lovar massvis med bilder från båda London-resorna som närmar sig - om mindre än två veckor åker jag och Therese iväg på den första och 20 dagar senare åker jag iväg på den andra. Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela