Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Lördag i Norrköping

Publicerad 2010-10-13 11:28:39 i Everyday,

I lördags tog vi en liten shoppingtur till Norrköping. Det resulterade i ett stycke vit vinterjacka (känner mig lite som Michelingubben i den - har ju inte haft vinterjacka på länge...), två träningstoppar och ett par vantar på InterSport. En korg vävd av tidningspapper från Bauhaus. Sen käkade vi lunch på sushistället Kimono - namnam, fast riset var lite för varmt och fisken var lite kall men annars var det gott :)

Sedan var vi på jakt efter barstolar till nya köket - om en vecka är rivningen av köket i full gång (och sedan uppbyggningen av det nya). Så vi åkte från inredningsbutil till inredningsbutik, några som jag såg saker som jag ville ha men det vara bara att hålla hårt i pengarna - spara spara spara (spec. efter att ha köpt en dyr vinterjacka - varför ska det vara så dyrt?). Kommer en liten bildspecial med en massa saker jag kärade ner mig i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela