Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Mi casa

Publicerad 2010-10-21 20:46:54 i Pictures,

Här kommer en bildbomb från mitt rum. En liten egotripp för jag älskar mitt rum. Småbitar ur mitt rum...

En mini-flagga som jag fick från några kompisar dagen innan jag åkte hem...

Inspirationsbilder från min magnettavla ovanför mitt skrivbord.

Inspiration - foto, Marilyn, Disney, prylar, bokmärksänglar...

Ännu mer inspiration - Alla lika alla olika, jukebox, fönster från Grekland (taget av mina kusiners morfar), nya och gamla pins.

Mina älskade String Pocket-hyllor fyllda med mitt mini-bibliotek av pocketböcker. Det är något visst med just pocketböcker och jag vill ha ett helt bibliotek av dem en dag ;) Just nu finns det 76 st med några utlånade, 38 av dem har jag läst hittils - har lite att jobba på.

IKEA PS. Klassiska värmeljusstakar längs fönsterbrädan.

Detaljbild av mitt kaleidioskop jag köpte i USA. Älskar det.

A jar of bracelets.

Filmsamling. Jag älskar filmer. Hela 94 stycken har jag samlat på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela