Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Service.

Publicerad 2010-10-21 16:54:03 i Everyday,

Igår landade Skönheten & Odjuret i min brevlåda - som jag berättade om tidigare i veckan. Lite lagom barnsligt glad öppnar jag kuvertet och upptäcker att DVD-fodralet är sprucket. Suck! Jag vill ha ett helt fodral, kan låta lite fånigt men om den ska stå i min filmhylla x antal år vill jag att den ska vara hel. Så jag skickade iväg ett mail till CdOn.com och fick ett svar tidigare idag att de skickar ett nytt fodral helt enkelt - eftersom att själva filmerna var hela och oskadda. Skönt! Då slipper man ju hålla på med att skicka tillbaka hit och dit. Me like!

Snart kommer en bildbomb från mitt rum... Fick värsta fotosuget så istället för att gå ut i kylan klickade jag mig runt mitt rum istället.

Kommentarer

Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Publicerad 2010-10-21 17:52:04

Klart fodralet ska vara helt, bra att de skickar nytt till dig!



Sv: Tack så mycket! Nej, jag har varit seg med Londoninlägget... men jag kan försöka fixa ihop det. Är fler som frågat. Kan inte lova att jag hinner innan du åker iväg, men ska försöka! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela