Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Michael Henry & Justin Robinett

Publicerad 2010-09-06 17:30:50 i Music,

Jag är kär. I alldeles alldeles underbar pianomusik och underbara röster. Michael Henry & Justin Robinett. Mitt nästa inköp kommer vara deras musik om det är från iTunes eller i CD-format får vi väl se. Jag bara snubblade över dem när jag sökte efter annan musik på YouTube. Hela vägen hem från Sthlm lyssnade jag på dem... Underbart.

Hallelujah

Two is better than one (första låten jag hörde med dem)

Fix you (tycker att videon är lite halvdassig men underbar låt... även om jag inte vet om det slår originalet. Fast å andra sidan är det ju helt akapella)

Det är nu jag önskar att jag inte slutat spela piano. Kanske något att ta upp igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela