Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Kompismys

Publicerad 2011-04-07 10:12:07 i Everyday,

Igår var det kompismys här hemma. Har inte träffat dem sen i början av mars när Terese firades. Så då tyckte jag att det var så dags. Så vi fikade och skrattade och pratade och åt pizza och hade det gott. Jag hade bakat kladdkaka i portionsformar och så hade vi en massa frukt till det och Terese hade med sig kakor. Mmm... Det blir ju inte att man träffas lika mycket som när man gick i skolan (även om vi alla inte gick på samma gymnasium) - några av dem jobbar, andra pluggar och vissa bara har det skönt hemma, och så jag som också pluggar... Men igår fick vi till det.

Annars händer det inte så mycket just nu. Pluggar, gör armband och är i slutskedet av att kunna sälja armband så det gäller att passa på nu om någon är intresserad. Toppen att ge bort som födelsedagspresent, studentpresent osv. Embracelets UF - här. Jag laddar också för New York om en dryg vecka - ska bli såå skönt! Och kul! Men jag har fortfarande inte hittat laddaren till kameran så idag efter skolan blir det till att köpa en ny hos Expert om de har den, annars blir det till att beställa en från Internet ;)

Idag är det skola kl 12.10-15.00 som gäller. Samhäll C och Engelska C/Cambridge. Får se om det blir gymmet efter det. Var på ett Easy Line-pass här om dagen följt av ett MRL (Mage,Rumpa&Lår) pass. Så jag har fortfarande lite träningsvärk efter det. Det blev ju sådär med träning förra veckan pga Samhäll C-redovisningen som jag skrev i sista minuten. Vet inte om jag har skrivit det men det gick väldigt bra på den så det kändes skönt :) Idag ska jag få lyssna på andra som gör sina redovisningar, ska bli intressant och kul. Det är så skönt när man själv haft sin och inte behöver sitta och vara nervös...

Jaja, det här blev ju ett långt inlägg. Lite tråkigt kanske så duktigt av er som läst hela vägen. Då vet ni vad jag haft för mig på sistone. Så fort jag kan ladda kameran ska ni få lite bilder från UF-mässan på min urtjusiga monter :)

Jag bjussar på den här bilden igen bara för att den är sommrig och nu är det ta mig tusan vår i luften mina vänner så snart är det sommar igen! - Öregrund 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela