Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Trötter

Publicerad 2011-04-03 16:41:17 i Everyday,

Studentfest, samhäll C-redovisning, högskoleprovet, gråmulet väder, invidgning av stövlarna jag fick i julklapp, krattat gamla höstlöv som övervintrat på gräsmattan under snön. Mycket har hänt de senaste dagarna och idag känner jag mig ganska trött. Men men, nu är det ganska lungt fram till påsklovet. Den 15 åker jag med familjen till New York. Ska bli såå kul och skönt. Mindre än två veckor kvar :D

Hollister

Time Square

Några bilder från när jag var i New York sommaren 2009, på Prep Camp innan jag åkte till min värdfamilj.

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2011-04-05 12:07:47

hej.

Det var länge sedan.

Hur står det till?

Såg att du ska åka till New York den 15de, är det den 15de April du menar? Jag ska åka till Chicago den 15de April för att hälsa på min värdfamilj. Det ska bli jätte roligt att få träffa dem igen, det känns inte som om det var nästan ett år sedan jag umgicks med familjen senast.

Hur var ditt år i USA? När kom du hem? :)

Kram

Ellen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela