Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

P som i...

Publicerad 2011-02-16 10:34:27 i Everyday,

Imorgon är det studentfest här i Nypan. Har inte bestämt mig för om jag ska gå eller inte... Men det är inte största huvudbryn, det är snarare om jag ska gå - vad ska jag gå som då? Det är tema P. Polis, prinsessa, pimp, prostituerad, pilot, pirat lär ju vara några vanliga utstyrslar. Själv har jag ingen aning om vad jag ska slå till på om jag ska gå. Kanske klär jag mig helt i lila och är P som i purple. Eller så blir det en hederlig pirat. Eller kör på paljetter. Fast jag har inga extrema mängder med paljetterade kläder. jaja, tips tas gärna emot :) Så får vi se om det blir fest imorgon eller inte ;)

Kommentarer

Postat av: TW

Publicerad 2011-02-16 19:25:15

Du är ju rödtott och stark = Pippi så klart

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-02-17 13:07:09

Pippi Pippi Pippi! : )

Absolut bästa förslaget.

Eller en liten Pingu...

Kram från åsa som vill se bildbevis på vilket P du blev.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela