Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Plötslig iPhone-död

Publicerad 2011-02-07 20:17:40 i Everyday,

Igår dog min iPhone helt plötsligt. Pang boom liksom. Så jag satte den på laddning hela natten men det verkade inte hjälpa... Men efter hjälp från allas vår underbara Google så kunde jag lista ut hur jag kunde återbringa liv i den döda luren. Och vips så funkade den igen :)

Förutom att återuppliva telefoner har jag anmält mig till Högskoleprovet... Huu! Men men, lika bra att göra det innan de ändrar det till hösten - tror att det blir till min nackdel då. Men vi får se, lär ju inte bli enda gången jag gör det. Men om man ska göra Högskoleprovet, då är man banne mig ganska stor. Alltså typ vuxen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela