Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Det kliar i kroppen

Publicerad 2011-01-12 21:15:43 i Everyday,

Imorse var jag död! Jag hatar verkligen att gå upp så tidigt (fast det är inte lika tidigt som andra måste gå upp, tur har man som bor i stan)... Men nu sitter jag och tänkte gå och lägga mig tidigt, ska bara läsa igenom lite Samhäll C-papper först, ska försöka börja skriva på min rapport imorgon. Men just nu har jag ett sånt sug i kroppen efter träning; maskiner, löpband och Pump. Allt på en gång. Att köra lite med kroppen och känna att det händer något, känner mig som en stor degklump nu - har inte tränat på år och dagar känns det som. Skulle vara väldigt kul att gå på ett pass men det ska jag nog vänta med några veckor till. Men kanske tar mig till gymmet på mitt långa hål på fredag för att köra lite mjukstart med styrkan med maskinerna och lite crosstrainer.

Annars så har jag varit på Vårdcentralen idag för att ta blodprov. Svårstucken som jag är så fick hon sticka en gång i varje arm men andra gången fick hon napp. Rackarns att det ska vara så men de är ju ganska duktiga på det där så det gör ju inte så fasligt ont. Jag vet inte om jag skrev det i samband med operationen men de skulle ta ett blodprov på torsdagen och fick sticka mig tre gånger innan de fick något blod. Men sen visade det sig att det var för lite blod i röret så på fredagen var jag tillbaka och då var det fjärde gången gillt. Men men, man ska inte klaga när man har det så bra som vi med sjukvård.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-01-13 14:50:34

Hej Semlan,

Jag har också varit och stuckit mig i armen idag.

Har haft tokhuvudvärk i fyra dagar nu så jag har också kli i kroppen. Ligger och surfar runt lite och du har en så´n mysig blogg. Kram från moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela