Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Flyende drömmar...

Publicerad 2011-01-23 15:09:57 i Everyday,

I natt, eller snarare imorse precis innan jag vaknade drömde jag en såndär galet härlig dröm. Jag kommer inte ens längre ihåg vad den exakt handlade om men jag ville så gärna somna om när jag vaknat för att få uppleva lite mer av drömvärlden. Men det gick ju inte. Men ibland lämnar drömmar sådana känslor när man vaknar, men oftast kommer jag inte ihåg alls vad jag drömt. Och ibland kan man med tanke på dagen innan själva dröm-natten koppla ihop olika saker som sedan tas upp i drömmen... Hoppas bara att jag vaknar med en lika underbar känsla imorgon - bästa sättet att vakna :) (men det kanske inte brukar vara så om man vaknar av väckarklockan en skoldag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela