Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Recap 2010

Publicerad 2011-01-25 17:12:00 i Pictures,

Lite sent, men här kommer en liten fotobomb från delar av mitt 2010.

Jag var en del av Gilbert Gold Winter Guard. Så här såg våra show-flaggor ut.

Vi kom trea i State. Otroligt häftigt. Somebody to Love - Glee Cast.

Relay For Life med Tiger Town Club. Vaken hela natten och gick otaliga varv runt löparbanan.

Prom 2010!

Gilbert High School Graduation Class of 2010. Något av det häftigaste jag gjort (och min familj, min farfar och hans fru och min kompis Elin var där!)

Roadtrip - Grand Canyon

Roadtrip - Las Vegas! Här bodde vi - New York New York.

Sommardopp i Öregrund Midsommarafton.

Midsommar i Öregrund.

Sommar, festdagarna och Fibes, Oh Fibes! på Nyköpings Torg.

Tjejmilen 2010 med Sofi, Marie-Louise och mamma.

Jag och Therese åkte till London på höstlovet - November.

Vi kollade på underbara Lejonkungen. Och Fantomen på Operan kvällen efter.

Vi turistade vid Buckingham Palace. Vi shoppade, vi gick, vi åt god mat, vi gick och vi hann med massor!

Jag åkte till London igen för ett projekt för Engelska C. Vi besökte bland annat Peter Pan-statyn i Kensington Gardens.

Fotade Harrod's skyltfönster med Peter Pan-tema. Vi besökte också barnsjukhuset Great Ormond Street Hospital för att intervjua författaren Geraldine McCaughrean, Peter Pan Director Christine De Poortere m.fl. Läs mer här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela