Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Samhäll C-rapport

Publicerad 2011-01-27 16:52:56 i Everyday,

Nu och resten av idag är det jag och min rapport öga mot öga som gäller. I högtalarna spelar soundtracket till Top Gun (en av mina favorit-filmer) som nyss landade i brevlådan. Jag har ungefär en självkontroll lika med noll just nu för allt lockar utom att skriva denna rapport! Bloggar, att läsa lite i "Vattenmelonen" eller att kolla lite på dagens OC-avsnitt. Men allt får vänta till mina pauser eller till allt är klart! Därmed basta!

Nu ska jag återgå till skrivandet av min gap-analys över hur Sverige bemöter asylsökande hbt-män från Iran jämfört med vad de lager och regler som finns säger att vi ska bemöta dem. Intressant - japp, men vi får se hur den här rapporten går ihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela