Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Segt.

Publicerad 2011-01-08 14:51:56 i Everyday,

Ber om ursäkt för superdåligt bloggande den senaste veckan. Har varit ganska nere - drabbades av en dunderförkylning med halsont, hosta och illamående som kom och gick någon dag efter nyårsafton. Så det nya året inleddes med dagar framför TVn och boken The Book Thief. Men nu har det övergått till att näsan rinner och det är ju ett steg frammåt, jag är mycket piggare också :) Så nu sitter jag och skriver på slutuppgiften för Religion A - skönt att ha den klar innan terminen börjar... För den måste jag tokjobba med en Samhäll C-inlämming som jag jobbade på tok för lite med innan jul! Så kan det gå...

Här kommer i alla fall en bild från vår balkong på nyårsafton (vet inte om ni ser men det är i alla fall fyrverkerier långt där borta) och med den vill jag önska er ett Underbart Gott Nytt År i eftskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela