Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

CAE & Näsdukar

Publicerad 2011-06-15 19:19:56 i Everyday,


Det här kunde varit jag idag! Som min näsa har runnit och runnit och runnit idag! Helt galet. Nu sitter jag och är helt täpt istället... Och självklart har jag suttit frammåtlutad över prov hela dagen eftersom att jag skrev Cambridge-provet i Stockholm idag.

5.30 ringde alarmet imorse så det var bara att hoppa ur sängen (liten överdrift bara) trots halsont och allmän seghet. Sen pedalade jag iväg till tåget och kom till Karolinska Institutet (där vi skrev provet) typ en timma innan provet började för jag vågade inte lita på att det senare tåget skulle gå i tid och missa provet var inte ett alternativ. Så det började med Reading, Writing sedan var det lunch och sedan Use of English och avslutades med Listening. Det kändes ganska bra men vi får väl se hur det går - 26 juli kan man gå in på nätet och kolla hur det gick.

I stort sett alla Enskildingar mådde som jag idag, det var feber hit, halsont och snuva dit. Tja, det ska väl kännas att man tagit studenten. Men det är ju skönt att det kom nu - efter allt firande :)

Bilder från studenten och balen kommer, kanske i helgen (precis som bilder från N Y - jag har aldrig hävdat att jag är snabb ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela