Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

I'm alive

Publicerad 2011-06-27 17:50:37 i Everyday,

Det har varit lite lagom dödstyst här på bloggen på sistone känner jag. Det har varit jobb, sovande, kurerande och lite levande. Men men, nu kikar jag in här igen. Sitter och kollar på det inspelade slutet av "Du har mail" från igår och har en stor klump godis i magen... Det gick liksom lite fort och kroppen ville tydligen ha lite socker ;)


Bild från studenten, tagen av min kusinvitamin :)

Läser just nu en riktigt bra bok som heter Ape House av Sara Gruen - författarinnan till Water for Elephants eller Bröderna Benzinis Spektakulära Cirkusshow som den heter på svenska. Jag har möblerat om i min bokhylla som nu officiellt är för liten igen... Jag fick en digital fotoram i studentpresent som jag bytte igår till en större (och dyrare - sved lite men tur att man fått lön) och den ställde jag i alla fall in i bokhyllan så då fick ju några böcker maka på sig... Och snart hoppas jag att de böcker jag beställde från Bokus kommer - då har jag många bokhyllslösaböcker så då måste jag hitta på något. Vi får se vad det blir för finurlig lösning :) Jag återkommer med bilder.

Angående bilder så måste jag säga att ni varit kassa på att kommentera mina N Y-bilder (inte en endaste kommentar). Please :)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-27 23:06:05

Sorry... Jätte jätte fina bilder som alltid.

Liten favvo är regndropparna. Vet inte om det är för

att jag är svensk?! ;)

Men nu vill jag se ännu fler studentbilder!

Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela