Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Lite lagom sliten.

Publicerad 2011-06-13 19:49:27 i Everyday,

Idag har jag överlevt första dagen på jobbet. Lite lagom sliten efter rejäl en studentvecka(or). Det har väl hållt på i ett de senaste veckorna. I följande ordning (jag har ingen koll på datum så det kommer i dag-form)

Torsdag - toga
Söndag - studentfest tema Till Havs
Onsdag - Enskildas coctailmiddag
Fredag - studenten
Söndag - bal på Nynäs Slott

Och självklart har även flaket pimpats (och det fick ju inte gå smärtfritt när det inte kom ett flak i rätt höjd när vi skulle börja pimpa men efter någon timma av fixning för att få upp höjden på räcket så gick det fint). Det har varit klasshäng hemma hos mig med bad i poolen, solning och skrivning på lakan. Så mycket har gjorts och det är helt galet att man faktiskt har tagit studenten - något man siktat på och sett fram emot så länge. Lite sorligt är det att man inte längre kommer träffa klasskompisarna varje dag. Det är ju lite läskigt att inte ha någon skola som man måste tillbaka till i Augusti - nu kan jag liksom planera för hela livet. Vad jag vill när jag vill. Förutom att jag jobbar nu då ;)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-13 22:39:01

Det var en superhärlig dag och kväll i fredags.

Vill se lite bilder... även från balen! :)

Puss och kram från moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela