Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Toga!

Publicerad 2011-06-02 18:07:51 i Everyday,

Ikväll är det dags för åter en klassisk Nyköpingsk student-tradition - togaparty! Så snart ska jag linda in mig i ett lakan som jag hoppas sitter uppe hela kvällen (ska ta hjälp av lite säkerhetsnålar, tejp och rejäla underkläder). Har precis vågat håret - jag tänkte mig att det skulle bli lite fint beach/lockar-efter-flätor-lockigt men nu sitter jag här med en grek-inspirerad inbakad (eller egenligen utbakad) fläta i luggen och ett hår á la 80-talets permanentmani. Dock inte riktigt så illa som på bilden ;) Så nu ska jag försöka få lite styrsel på eländet och sedan blir det att dansa hela natten lång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela