Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Boksug...

Publicerad 2011-03-28 11:43:50 i My Wish List,

Just nu håller jag på att läsa boken Through a Glass, Darkly av Donna Leon för Engelska C/Camebridge. Den är inte så himla festlig om jag säger så men snart så är jag förhoppningsvis klar med den, på torsdag ska vi nämligen senast lämna in en kort beskriving av en karaktär i boken och skriva en book review på lektionen. Efter det blir det nog Roberto Savianos Gomorra, som jag börjat tjuvläsa lite för att Through a Glass, Darkly var så tråkig och seg bitvis... Men men. Idag när vi var på väg hem ifrån Stockholm stannade vi vid Skärholmen och jag gär alltid runt i den stora bokaffären som finns där. Älskar ju pocket och det har dem verkligen där och det kliade lite i fingrarna när jag såg lite böcker som jag ville ha;

Min vän Leonard av James Frey

Begrav mitt hjärta vid Wounded Knee av Dee Brown

Svensk Maffia av Lasse Wierup och Matti Larsson

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-03-30 08:41:43

Semlan.... Har du varit i Stockholm nu igen utan att komma och hälsa på mig... : (

Vill se bilder från din utställning! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela