Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Memories 'round my arm.

Publicerad 2011-05-25 18:44:28 i Pictures,

Jag älskar mitt Pandora-armband. Det är fyllt med olika berlocker som representerar olika saker - de flesta representerar i alla fall något men inte alla. Här kommer några bilder.

Det är fullt! Inte en endaste berlock till får plats.

Några av mina favoriter (från höger). Giraffen representerar Lollo, min barndomsbästis. Guldhjärtat har jag fått av mamma och pappa och symboliserar självklart dem. Resväskan är för att jag älskar att resa och jag köpte den för att komma ihåg familjeresan till Mami och Västindienkryssningen. Den lilla bulliga (och egentligen inte så jättefina) berlocken heter Journey och jag fick den av min äldsta värdsyster i USA för att symbolisera året i Arizona. Cupcaken med guldkörsbär har jag fått av tre av mina närmsta vänner och visar också att jag älskar att baka (och äta söta saker). Grodan är söt och representerar en annan barndomskompis.

Favoriterna - sitter i mitten. En annan favorit som tyvärr inte kom med på bild är tärningen som symboliserar Ursh (från Nya Zeeland som jag bodde med i USA) för att hon älskade att spela yatzy. Fick även reda på i en Pandora-butik i USA att tärningarna numera bara säljs i Las Vegas... Så det kan ju få representera resan till Las Vegas också :)

Den nästsista är min Graduation Cap från förra året. Den är en påminnare om allt jag fick uppleva förra året och att jag faktiskt fick vara med om en äkta amerikansk Graduation-ceremoni. Nu, nästan exakt ett år senare känns det lite overkligt... Och eftersom att jag har en amerikansk studentmössa måste jag ju ha en svensk representant på armbandet också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela