Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Rapportskrivning...

Publicerad 2011-05-08 14:12:25 i Everyday,

Ja, dagen ägnas (eller försöker ägnas - det finns så mycket distraktioner) åt att skriva ReligionB/SvenskaC-rapporten som senast ska vara inne på fredag. Det riktiga inlämningsdatumet vad nog för några månader sedan... Inte likt mig att vara så här sen med en inlämning men helt ärligt kan jag säga att det är ingen som har lämnat in sin rapport, inte för att det är en ursäkt. Men det har varit kaka på kaka i ReligionB med inlämningsuppgifter plus andra examinationer i andra ämnen så jag har bara liksom struntat i det. Det blir så mycket så man sutar bry sig lite. Men nu är det ta mig tusan sista rycket! Nu är det bara veckor kvar till studenten!

Så idag är det jag, min rapport och Glee-musik som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela