Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Studentmössa - mini

Publicerad 2011-05-22 21:59:35 i My Wish List,

Just nu skulle jag gärna sätta den här fina lilla berlocken på mitt överfulla Pandora-armband. Det får nog tyvärr inte plats men jag funderar på att köpa ett till armband, älskar det jag har. Ska visa er bilder någon gång när jag har tid över.

En fin liten studentmössa (lite svårt att se från den här vinkeln). Ett måste ju - har en graduation cap som symboliserar förra årets graduation. Älskar att ha små minnen på armbandet. 350 kr

En uppdatering på bästa vänner-halsbanden som vi hade när vi var små. En berlock som man kan dela på så att båda får en halv berlock med en fjäril...

... och på insidan av båda står det friends forever. Supersött eller hur? 430 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela