Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

The consequenses of ones actions...

Publicerad 2011-05-18 14:56:12 i Movies,


Gissa vad jag och mina bästa Terese, Therese och Jenny såg inatt? Yes! Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides. Det var vi och en hel hög med små skejtar-wannabe-killar och fjortis-tjejer... Jaja, vi börjar väl bli gamla ;) Men filmen var ändå ganska bra, har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om den än men helt kass var den ju inte. Kan ju däremot säga att jag var lite lagom trött när den var slut, 2 timmar och 19 minuter så runt halv 3 var jag hemma.

Att väckarklockan imorse var ställd på 9.00 brydde sig min kropp inte om. Den vaknade, stängde av alarmet och somnade om. Till klockan 11.49. Tio minuter innan dagen enda lektion började! Först tänkte jag strunta i den för vi ska bara hålla tal i Svenskan men jag ville ju höra kompisarnas tal så efter 20 sekunders tänkande bestämde jag mig för att gasa till skolan. Så det blev till att dra på sig några kläder, borsta ur munnen med lite tandkräm och slänga sig på cykeln med de opumpade hjulen (årets cykelpremiär) och tillslut var jag bara en kvart sen till skolan. Bättre än att inte komma alls eller hur? :)

Kommentarer

Postat av: isa

Publicerad 2011-05-18 16:41:24

sv: jag hoppas (och tror nog) också att det kommer gå rätt bra, bara jag stressar ner lite ;)



Vad skönt för dig att det bara är en vecka plugg kvar! när går du ut? vore ju superkul om jag kunde komma o kolla! :) <3

Postat av: TW

Publicerad 2011-05-19 07:58:44

Sjusovarn, värsta skönt! Mindre skönt att stressa till skolan...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela