Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Fina bloggläsare!

Publicerad 2011-09-20 17:49:32 i Everyday,

Det här med bloggandet går inte vidare bra men bara för att jag inte bloggar betyder inte att jag inte läser bloggar. Här är mina favvisar :)

Lovisas blogg. Min fina barndomsbästis som bloggar om sin vardag i K-holm.

Emilias blogg. Finfin blogg sdär man får föja Emilia som pluggar på College i Arizona. Har följt hennes blogg sen innan jag åkte till AZ.

Maria Montazami. Underbara Maria, vad mer behöver man säga?

Smäm. Superinspirerande blogg skriven av en tjej som ritar gudomligt och är art director vilket betyder att hon har grym layout på bloggen och fina bilder.

Matilda Salmén. Barnboksillustratör som jag gärna skulle sno lite rit-talang av. Hon bjussar på en massa personlighet, inredningsinspiration och bilder.

Bokhora. What more to say? Bööcker!

Blondinbella. Ja, har väl smygläst den ett tag. Men man kan faktiskt inte annat än imponeras av hennes driv och entreprenörskap.

PT-Fia. Motionsinspiration och hälsotips.

Sofis Snapshots. Underbara bilder och modefantasier.

Elaine Eksvärd (fd. Bergqvist). Retorikdrottning som bjuder på sig själv i sin fantastiska blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela