Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Årets första vecka.

Publicerad 2012-01-08 21:32:03 i Everyday,

Jahapp, Då har 2012 första vecka passerat. I och med dåligt bloggande tänkte jag dela med mig av det jag hunnit med i veckan istället, och hålla tummarna för att det blir bättre med bloggandet som året går ;)

- Jobba två dagar.
- Vara hemma pga. hemsk förkylning två dagar.
- Långhelg.
- Lejonkungen 3D på bio med kompis.
- Läsa ut 2½ av Hungerspels-triologin.
- Släktmiddag hos mormor och morfar med klassisk frågesport.
- AW med jobbarkompisar för att fira av en tjej som slutade.

Helt ok för en vecka :)

Hungerspelen. Tre böcker som står på min att läsa-lista för 2012. Mer om min att läsa-lista kommer ;) Den är istället för förra årets "Läsa minst 25 böcker 2011".  Hungerspelen kommer förresten på bio i vår om någon missat det, mer om det senare också när jag läst hela serien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela