Emmas Blogg

På äventyr genom Asien, Australien & Nya Zealand

Surfande, Glee & Bilder

Publicerad 2010-05-04 02:31:08 i AZ 2009-2010,

Sitter här på golvet i mitt och Ursh's rum och gör lite allt möjligt på en gång. Glee dundrar ur högtalarna och håller mig på gott humör medan jag surfar runt och läser bloggar, letar lite smått och gott till min Altered Book som vi har börjat med igen. Den här terminen är det till att avsluta det jag påbörjade förra terminen, och jag ska bland annat ha ett uppslag med samma innehåll på båda sidorna men på Svenska på ena sidan och Engelska på den andra. Så här sitter jag och letar lite allt möjligt som kan passa på den sidan - definitioner av ord och så vidare.

Sedan håller jag även på att skriva på min Senior Memory Book som ska innehålla 6-7 berättelser ur mitt liv som har lett mig hit, till den jag är idag. Jag har bland annat skrivit om när jag blev bestulen på min väska i Barcelona förra året (inte så smidigt, passet borta dagen innan vi flög hem), Stigtomta - där jag växte upp, första Florida-resan osv. Och till dessa berättelser ska vi även ha bilder och så vidare så det blir som en liten scrapbook så jag sitter och letar lite bilder som jag kanske har på min hårddisk och som pappa har mailat mig. Imorgon har han lovat ett nytt lass med gamla inscannade bilder :) Jippi!

Nu ska jag återgå till pluggandet.

So Long Långkalsong

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-05-10 20:37:59

Äventyr i Spanien, härliga tider =)

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela